Voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Danny

15 Augustus 2016 | Nederland, Almere Stad

Ruim een jaar geleden hebben we (Marcelle en ik) deze reis al geboekt en wat was het toen nog lang wachten. Maar nu is het dan bijna zover, nog 3 dagen te gaan! Lekker rond scheuren door Costa Rica, we gaan in deze reis van lodge naar lodge rijden met een Toyata RAV4. De lodges zijn al geboekt voor ons door SNP.

Als voorbereiding op de reis hebben we donderdag 4 augustus een 4x4 cursus gedaan, wat was dat gaaf!! Heel veel geleerd en ook veel lol gehad. Je leert oa hoe om te gaan met zo'n auto en hoe je door hobbelige, modderige wegen rijd zonder vast te komen zitten (wij reizen nl in het regenseizoen). Kom je wel vast te zitten krijg je ook de nodige tips mee om er weer uit te komen. Echt een aanrader om te doen.