Hoi an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Danny Buis - WaarBenJij.nu Hoi an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

29 Februari 2008 | Vietnam, Hoi An

De broek is erg mooi, moest nog wel even hersteld worden. Iedereen was tevreden over zijn kleren. Wel leuk om je kleren op maat te laten maken. De andere hebben ook nog slippers laten maken. Je kunt hier echt alles laten maken.
Voor het ontbijt nog een duik in het zwembad genomen en daarna hebben we de hele dag door de stad gelopen en zijn we met een bootje weggeweest.
Vanochtend (29 febr.)hebben we inkopen gedaan voor de trein. Lunch en avondeten. We vertrekken om 13.15 met de trein naar Saigon en komen daar om 05.00 aan. Volgende dag gaan we de mekong op en dan door naar Cambodja. Volgens de berichten is het 30 graden in Saigon. We zijn benieuwd. Ik weet niet of ik er nog aan toekom om nog wat te schrijven.
Tot dan en anders tot ziens!

Groetjes uit Vietnam.

• 29 Februari 2008 - 07:30

Lies:

Hoi Danny,

ben blij te horen dat je het leuk hebt en je moet maar zo denken, na (veel ) regen komt zonneschijn.
    Wij vertrekken zometeen naar de sneeuw in oostenrijk met Mart en Wil en zijn na 8 dagen weer terug.
    Nou meid nog veel plezier en tot ziens !

• 29 Februari 2008 - 12:54

Nicole:

Ben benieuwd of het inderdaad eindelijk mooi weer gaat worden! Nou alles van de afgelopen week klinkt nog steeds geweldig! (behalve de regen dan) Leuk dat je het zo leuk hebt met je reisgenoten, dat maakt een verre en lange reis toch wel veel leuker. Jeetje; 3 x leuk.........) De treinreis lijkt me ook leuk( ojee weer leuk) Als het net zo'n leuke nachttrein is als waar ik in Thailand mee gereisd heb wordt het een leuke reis!?
    Nou ik ga er maar mee stoppen want ik kom niet meer van dat leuk af: als het eenmaal in je kop zit dan...
    Hele fijne reis verder en ben benieuwd naar Cambodja. X

• 29 Februari 2008 - 14:30

Jolande,:

hoi danny, inkopen gedaan! Maar hebben ze niet zo'n restauratie wagon, met van de lekkere hapjes, en komt er niemand langs met iets te happen.
    30 graden nu dat is ook weer het uiterste, hoe wordt ik ziek!
    heel veel plezier in saigon en mekong.

• 29 Februari 2008 - 16:19

Sonja ;-}:

hallo danny, al 21 dagen onderweg in een razend tempo en wat heb je veel en ver gereisd, gezien en gedaan! dat zat natuurlijk allemaal in de planning maar eindig je de reis wel, heel relaxt in bikini, op een strand of zo of hebben ze dat daar niet? dag, geniet! xxx sonja ;-}

• 29 Februari 2008 - 17:06

Carla En Hans:

He, he, kan je eindelijk je zomerkleding aan gaan doen in Saigon. Hier in dit kikkerlandje gaat het weer lekker stormen, regen en hagelen. Vanochtend is Stephanie ook naar het mooie weer op Bonaire vertrokken voor 4 maanden. Heel veel plezier nog en ga genieten van het mooie weer. Groetjes.

• 01 Maart 2008 - 13:27

Marja:

He gelukkig op naar de 30 graden. Heb je je korte broeken toch niet voor niets staan strijken. Of moet het inmiddels na 3 weken opnieuw? Veel plezier en in plaats van dikke vesten nu maar de factor 50 onder uit je tas halen!!!!!!!! dikke, dikke XXXXXXXXXXXXXX marja

• 03 Maart 2008 - 19:35

Peter & Brigitte:

Hé meis,

wat leuk dat je daar van alles op maat kan laten maken en dan vooral zo snel! Zoals het er nu naar uitziet ga je het warme weer tegemoet... Je hebt een behoorlijke rit met de trein voor de boeg! Dan mag je inderdaad wel een hapje en een drankje meenemen voor onderweg!

Waarschijnlijk kun je dit na je vakantie allemaal nog teruglezen, maar voor de zekerheid heb ik al je berichten uitgeprint. Misschien leuk voor in je album...

Wij wensen je nog ontzetten veel plezier de laatste dagen van je reis. Ik moet zeggen dat het ontzettend snel is gegaan. Maar natuurlijk is het fijn als je weer in het land bent.

Dikke kus,
    Peter & Brigitte.