Cahuita - San Jose - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Danny Buis - WaarBenJij.nu Cahuita - San Jose - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Cahuita - San Jose

Blijf op de hoogte en volg Danny

05 September 2016 | Costa Rica, Cahuita

Heerlijk geslapen, ook al was het zonder Marchelle (of juist...:-) ).
Om 06:00 eruit gebruld door de brulapen, rondje gelopen bij de lodge en gekeken of de luiaard er nog lag..en ja hoor, deze lag nog steeds te slapen. Ze doen hun naam zeker eer aan.
Terug bij de kamer een beslissing maken om wel of niet te gaan douchen, we hadden nog steeds geen warm water. Toch maar wel, het was even doorbijten zo vroeg in de ochtend.

Ondertussen was Marchelle ook wakker en zijn we om 08:00 gaan ontbijten en daarna naar Playa Negro (zwarte strand) gelopen (lag om de hoek). Hier 10 minuten ofzo geweest want toen kwam er een lucht aan zetten waar je bang van werd. Marchelle heeft hier nog even pootje gebaad.
We waren net terug bij de lodge toen het begon te regenen, wat de rest van de dag heeft aangehouden.
Even later kwam de zwager van Marlene aanlopen en wees ons 2 leguaanen aan die hoog in een boom zaten en nog een luiaard die zich had verstopt in een boom naast de receptie.

Tot half 2 gehangen tot we konden lunchen en om half 3 werden we weer opgehaald om naar San Jose te gaan. Na de lunch wilden we gaan afrekenen met de credit kaart, want dat kon ook zei ze 's morgens. Bij de receptie aangekomen bleek al het stroom uitgevallen te zijn...probleem...we hadden niet zoveel contanten meer. Bankrekeningnummer meegekregen en eenmaal thuis heb ik met SNP kunnen regelen dat zij het geld overgemaakt hebben.

Stipt half 3 werden we opgehaald en om 19:00 waren we pas weer in San Jose. Wat een rit...nog wel even een tussenstop gehad in Guapiles.
We hebben in Hotel Presidente gegeten, want alles was al dicht, na het eten nog wat gedronken en toen terug naar de kamer voor een heerlijke warme douche!