San Jose - Nederland - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Danny Buis - WaarBenJij.nu San Jose - Nederland - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Danny Buis - WaarBenJij.nu

San Jose - Nederland

Blijf op de hoogte en volg Danny

06 September 2016 | Costa Rica, San José

Lekker geslapen, ontbeten, alles ingepakt en klaar gemaakt om weer terug naar huis te gaan. Helaas zit ons Costa Ricaans avontuur er weer op.
Rond een uur of 11:00 opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Ingecheckt en tax betaald om het land te mogen verlaten. Om 14:30 ging onze vlucht naar Panama, hier hadden we een overstap.
We kwamen op woensdag 7 september om 12:30 aan op Schiphol, waar tot verrassing van Marchelle John ons stond op te wachten die ons thuis heeft gebracht.

Conclusie: Het was een fantastische vakantie, Costa Rica is 1 grote dierentuin en erg groen. Het is geen goedkope vakantie en erg Amerikaans georiënteerd. Het autorijden is heel goed te doen en zeker ook aan te raden, omdat de meeste lodges ook verder van de wegen af liggen.

Tot de volgende keer!

• 06 Maart 2017 - 20:55

Ingrid:

Hallo Danny

Ik heb je hele reisverslag gelezen, zo te lezen een mooie reis!
    Ook geweldige foto's en films!!
    Wij denken erover om begin oktober 3 weken naar Costa Rica te gaan.
    Wat we willen zien daar komen we wel uit, dat is altijd keuzes maken.
    Het enige waar we over twijfelen is het weer, het is een van de maanden met de meeste regen.
    Hoe hebben jullie dat ondervonden, is dat erg hinderlijk?
    Jullie zijn in juli/sept geweest maar zo te lezen ook de nodige regen gehad.
    Of kun je ondanks de regen toch je gang gaan....

Groeten Ingrid