Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

08 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vanaf morgen gaat het eindelijk gebeuren na ca. 2 jaar voorbereiding en een maand vertraging. Dan begint mijn reis naar Laos, Vietnam en Cambodja. Ik ga met reisorganisatie Koningaap. Ik ben met hun al eerder weggeweest, onder andere naar Indonesie, China, Tibet en Nepal, dat was goed bevallen. Ik ben benieuwd wat deze reis mij brengen gaat.

Mijn reis start in Chiang Rai (Thailand) vanaf hier ga ik met de bus naar het grensplaatsje Chiang Khong. De volgende morgen gaan we met een kleine boot de Mekongrivier over naar Houay Sai (Laos)en van daaruit varen we door naar Pakbeng. De volgende dag gaan we naar Luang Prabang. Luang Prabang was vroeger de hoofdstad van Laos. Nu is dat Vientiane.

Tegen die tijd hoop ik jullie weer op de hoogte te kunnen houden.

Groetjes Danny

• 08 Februari 2008 - 16:56

Frank En Ingrid:

Hoi Danny,

Heel veel plezier en geniet van je vakantie!

• 08 Februari 2008 - 17:48

Carla En Hans:

heel veel plezier daar en we houden je site in de gaten hoor!

• 08 Februari 2008 - 19:13

Jac & Alex En Naema:

Ziet er leuk uit! Je koffer is al gepakt, nu aftellen tot je op Schiphol staat...nog ffies geduld. Heel veel plezier en mooi weer, hihihi.
    Dikke kusssssies

• 08 Februari 2008 - 19:14

Ronnie:

Een hele fijne reis en nogmaals kom heel terug.
    Liefs ron en marja.

• 09 Februari 2008 - 00:41

Frans:

Hoi Danny,doe voorzichtig he meis.Heel veel plezier gewenst.groetjes uit Purmereutel.

• 09 Februari 2008 - 10:46

Brenda And Family:

Ik zie dat je er weer helemaal klaar voor bent! Ik hoop dat je een goede reis zult hebben, en heel veel plezier. Ik hoop veel van je te horen!! Het ga je goed!!!!
    Heel veel kusjes uit Italie!!!

• 09 Februari 2008 - 14:27

Sonja :

hallo danny, misschien ben jij nu nog wel thuis zodat ik jou een fijne lange en veilige vakantie kan wensen! krijg net van ons mar je web door dus volg je op de voet vanaf vandaag en hoop op mooie foto's... dagdag, dikke kus vanuit nog steeds zonnig curacao! xxx sonja ;-}

• 10 Februari 2008 - 17:51

Ron En Marja:

Ja je bent nog maar net weg maar we geven even de belangrijkste sportuitslagen door. Heerenveen-PSV 1-1, Roda JC-Ajax 2-1 (grrrrrrrrrr).
    Maar het leukste was natuurlijk het WK-allround in Berlijn. Sven is weer wereldkampioen geworden en bij de dames (toch wel een verrassing) Pauline van Deutekom (Ireen is wel 2e geworden). Nou lieve schat heel veel plezier daar en pas goed op jezelf. Is het een leuke groep? KUSKUSKUS Ron en Marja

• 11 Februari 2008 - 09:45

Jolande Melchers:

Hoi, Danny, Je bent vast al bij je eerste stop om de web log in te vullen met al je belevenissen. Ga ze graag lezen.
    He , heel veel plezier en genieten he!!
    Doe voorzichtig!

• 12 Februari 2008 - 20:32

Wilma:

Hai Danny, heel veel plezier we zijn benieuwd naar jou reisverhalen.Lekker genieten en pas op je zelf. xxxx Wilma

• 13 Februari 2008 - 15:27

Marcella:

Hee wijffie!
    Wat gaaf dat je dit doet. Heel veel plezier en neem een leuke tuinman voor ons mee :-)
    Veel liefs!

• 13 Februari 2008 - 18:32

Ingrid:

Hoi Danny,

Even een berichtje om je te laten weten dat het met de katten allemaal prima gaat. Ze staan me vrolijk zwaaiend op te wachten als ik binnenkom en laten zich alle twee(!) zelfs aaien. Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en dat het daar iets warmer is dan hier (al schijnt de zon hier wel regelmatig). Geniet nog maar een tijdje!

• 19 Februari 2008 - 08:51

@lex:

hey Dan, het is hier retekoud! vind je vast leuk om te lezen....
    dikke KUSSS en ik ben benieuwd hoe het met je gaat

• 19 Februari 2008 - 16:26

Peter & Brigitte:

Hé Wijffie,

Ook wij wensen je natuurlijk een fantastische reis toe!!! Door problemen met de computer heeft het even geduurd eer we konden reageren. Sorry! Wij houden je nauwlettend in de gaten ... Zet em op ouwe backpacker!!!

xxx
    Peter & Brigitte

• 07 Maart 2008 - 13:30

Jolande:

Het is nu 7 maart , dus nog 1 dag! Wij wensen je een fijne thuis reis, en dan maar plakken van foto en films, tot een mooie CD. heel veel groetjes.
    Heb je een werk overall?