Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

30 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer. Bijna klaar voor mijn volgend avontuur! Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren. Deze keer ga ik naar Ecuador en de Galapagos eilanden, voor de verandering ook maar eens alleen.
Deze reis is samengesteld door Imke, zij werkt voor Ecole-travel in Ecuador (www.ecole-travel.com). Imke is een dochter van een collega van mij (Ingrid), via haar ben ik dan ook aan deze reis gekomen (handig hoor zo'n connectie :-)). Het enigste wat ik zelf heb hoeven regelen is een ticket.

Hieronder een kleine samenvatting van de reis:

Mijn reis start in Quito, na 2 dagen ga reis ik naar Cuyabeno. Dit is een jungle gelegen in het noordoosten van Ecuador, hier verblijf ik 4 dagen. Daarna keer ik terug naar Quito om vervolgens een dag door te brengen op de vulkaan Cotopaxi. Hier ga ik vanaf met een mountainbike.
Na de Cotopaxi vertrek ik naar Banos, waar ik me 3 dagen mag vermaken. Na 3 dagen ga ik verder naar Guamote (in dit dorp leven nog de indianen) en Cuenca.
Vanuit Cuenca ga ik naar Guayaquil. De volgende dag vlieg ik naar de Galapagos eilanden waar 5 dagen verblijf op de eilanden Santa Cruz en Isabela. Na 5 dagen ga ik terug naar Quito en (waarschijnlijk helaas)weer naar huis.

Ik heb er heel veel zin in en ben erg benieuwd naar dit land. Tot nu toe ben ik alleen nog maar naar Azië geweest (behalve europa). Ook vind ik het heel spannend om alleen te gaan.
Ik probeer jullie tijdens de reis zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alle avonturen die mij te wachten staan. Tot over 3 weken!

Liefs Danny

• 30 September 2009 - 12:37

Carla En Hans:

Heel veel plezier en probeer ons op de hoogte te houden van de spannende belevenissen.

• 30 September 2009 - 12:42

Tanja (receptie):

Nou Danny heel veel plezier,eindelijk is het dan zover.Tot over 3 weken.

• 30 September 2009 - 13:02

Marcella En Babette:

heeeeeeeeeeeel veel plezier! :-)

xxx

• 30 September 2009 - 16:16

Ellen:

heel veel plezier en ik hoor gauw weer van je hoe het gaat ! groet Ellen

• 30 September 2009 - 16:53

Elsie:

Bedankt voor je mailtje. Lekker genieten en ik ga al je avonturen volgen.

• 30 September 2009 - 18:05

Mirella:

Danny goede reis en geniet ervan!
    Ben nu al benieuwd naar je verhalen en foto's.

• 30 September 2009 - 18:21

Peter & Brigitte :

Lieve Danny,

Wij wensen jou morgen een goede vlucht en een fantastische vakantie toe. Ga lekker genieten van al het moois dat je wachten staat! We kijken uit naar je berichtgeving!!! Xxx

• 30 September 2009 - 18:28

Mariël:

Hoi Danny
    Een hele fijne vakantie en we blijven je volgen.Zien je in november.kus, Karel en Mariël

• 01 Oktober 2009 - 17:40

Brenda:

Eindelijk kan ik weer je reisverslagen lezen!! Heel veel plezier daar, ik zie er naar uit om weer wat van je te horen!
    Een dikke kus uit Italie!

• 01 Oktober 2009 - 20:33

Wilma:

Hoi Danny, heel, heel veel plezier. Doe voorzichtig en verder alleen maar genieten. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Oh ja, wie weet kom je nog een lekker ding tegen. Je ogen goed open houden zou ik zeggen.

xxxxx Wilma