Laatste avond op Santa Cruz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Laatste avond op Santa Cruz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Laatste avond op Santa Cruz

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

05 December 2009 | Nederland, Amsterdam

De laatste avond was ook erg leuk. Eddy kwam me ophalen bij het hotel. Van hieruit zijn we naar een restaurantje gelopen, waar men dus die coconut fish maakt. Het was hier heel druk, dus we moesten wachten tot er plek was. Dat kon allemaal best wel lang duren, dus wat doen ze daar dan. Ze gaan naar een tafeltje en vragen aan die mensen of ze daarbij mogen komen zitten. Dat heeft Eddy dus ook gedaan. We kwamen bij een moeder met haar zoon te zitten. Wel grappig hoor, maar niet in Nederland aan te bevelen. Eddy ging op een gegeven moment weg, want hij had met zijn vriend afgesproken. Daar zat ik dan aan een tafeltje te eten bij vreemde mensen. :-). Na het eten terug gelopen naar mijn hotel, ben ik de weg kwijt geraakt in het donker. Na een tijdje maar de weg gevraagt en toen bleek mijn hotel alweer om de hoek te liggen.
Lekker geslapen en de volgende dag terug naar het vaste land (Quito).

Terug in Quito heb ik de taxi gepakt naar Ecole travel om Imke en Annette gedag te zeggen en Imke te bedanken voor deze mooie reis. Toen ben ik gaan eten op het plein. Toen ik in het restauarant (Azuca) zat kwam Henry ineens aan. Hij was van baan veranderd. Vlak voordat ik weer de taxi naar het vliegveld moest nemen kwamen ook Imke en Annette daar eten. Om 19.00 ben ik naar het vliegveld gegaan.
Heb weer een overstap gehad op Guayaquil. Terug in het vliegtuig naar Spanje had ik de hele rij (3 zitplaatsen) voor mezelf!! Heerlijk. Dat is mij nog nooit gebeurd. Ben gaan liggen en heb voor het eerst eens geslapen in het vliegtuig.
Terug in Nederland heb ik de trein naar Almere genomen en om ca. 22.30 was ik weer thuis. Heerlijk toch weer. Ook de katten waren gelukkig dat ik er weer was.

Tot de volgende vakantie maar weer!