Laatste dag - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

21 Oktober 2009 | Ecuador, Santa Cruz

Nou dat was het dan. Laatste paar uur zijn aangebroken :-(. Iedereen bedankt voor alle lieve en leuke berichten.

Het national park was erg mooi. Veel schildpadden gezien, waaronder ook Lonesome George en leguanen. We gingen om 12.30 dan is het het rustigst volgens Eddy en inderdaad we waren de enigste. Hierna zijn we gaan lunchen met vrienden van hem. Was erg lekker (kip met cola). Na de lunch ben ik me eindelijk eens gaan omkleden en heb ik de kamer eens goed bekeken. Het is mooi hotel, mooie kamer en er is zelfs een zwembad. Laat ik nou net mijn bikini achter gelaten te hebben in Isabela.

Straks om 19.30 heb ik met Eddy afgesproken om te gaan eten. Ik krijg vanavond coconutfish. Dat is een specialiteit hier. Ben benieuwd.

Morgen 22 oktober vlieg ik om 11.30 terug naar Quito. Vervolgens vlieg ik om 21.35 terug naar Nederland, via Madrid.

Conclusie:
Het was een fantastische vakantie. Bedankt Imke! Hoop gezien en gedaan. Het was heel goed om met de Galapagos eilanden te eindigen. Dit was echt zo verschrikkelijk mooi, zo fantastisch. Het valt met geen pen te beschrijven (ik heb mijn best gedaan). Deze eilanden moet je eigenlijk gewoon zelf gezien hebben. Net als de jungle, dat was ook verschrikkelijk mooi.
Het alleen reizen is me ook goed bevallen. Soms is alleen ook maar alleen, maar je ontmoet veel meer mensen en dat vond ik echt heel leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tot ziens in Nederland!

De laatste hele warme groeten van de Galapagos eilanden!

  • 22 Oktober 2009 - 09:26

    Marloes:

    Hey meis,

    het leuk om te horen dat die welverdiende vakantie zo super is bevallen!!

    liefs

  • 22 Oktober 2009 - 09:38

    Peter & Brigitte:

    Lieve Danny,
    Fijn om te horen dat je een goede vakantie achter de rug hebt. Wat gaat de tijd dan ook snel. Wij zijn natuurlijk ook blij dat je weer naar huis komt, kunnen we afspreken om al je mooie foto's te bekijken. Bedankt voor al je mooie, hilarische en spannende verhalen! Hele goede terugreis!!!

  • 22 Oktober 2009 - 13:09

    Sonja ;-}:

    ha die danny,
    wat een geweldige reisbestemming heb je dit keer uitgezocht! maar... op dat continent zijn nog genoeg landen het bereizen waard, alleen of in een jouw bekende groep! voor ons mar misschien iets rustiger thuis-zitten in jouw afwezigheid...
    ben benieuwd wat het gaat worden maar ik weet het... eerst even sparen zowel in geld als in dagen! het smaakt naar meer dat denk ik zomaar te weten!!!
    dagdag xxx sonja.
    ik was wat laat met een reactie maar wist niet dat je weg was dus...

  • 22 Oktober 2009 - 13:25

    Imke:

    Heel graag gedaan en ik ben erg blij dat je volop genoten hebt! Wie weet tot later vandaag en anders tot in Nederland :).

  • 22 Oktober 2009 - 13:28

    Marja:

    Nou ik weet het zeker! Jij hebt een geweldige vakantie gehad. De Galapagos-eilanden daar wil ik ook wel eens naar toe, de jungle laat ik maar aan me voorbijgaan. Ik heb weer genoten van alles wat je geschreven hebt. Ben heel benieuwd naar de films en foto's. Een hele goede reis naar huis en ik ben verdomd blij dat je deze kant weer op komt! XXXXXXXXXX

  • 22 Oktober 2009 - 18:45

    Hans En Carla:

    Wat fijn dat je zo een leuke en heerlijke vakantie hebt gehad, maar we zijn toch blij dat je weer heelhuids thuis komt. Tot gauw. XXXX-jes.

  • 22 Oktober 2009 - 19:07

    Wilma:

    Hoi Danny,
    Beter laat dan nooit. Mijn eerste en laatste reactie. Je verhalen waren prachtig, maar ook wel spannend. Blij dat jij het alleen reizen heerlijk vindt!! Wij maken ons soms stiekum wat zorgen. Goede reis naar huis en tot snel. Je verhalen live zijn vast nog leuker in combi met foto's. Je moet snel langs komen. xxxx Wilma

  • 23 Oktober 2009 - 17:41

    Janet:

    Hoi Danny,
    goede reis naar huis. Ik heb genoten van je verhalen en vind het erg stoer van je dat je in je eentje zo'n onderneming aan durft. Veel meegemaakt en gezien. Geniet thuis maar lekker na met al je foto's en verhalen.
    Rustig wennen weer terug in Nederland.
    Groetjes Janet.

  • 23 Oktober 2009 - 17:48

    Renske:

    welkom thuis danny, en bedankt voor je leuke reis verslag. groetjes rob en renske

  • 24 Oktober 2009 - 21:30

    Nicole:

    Inmiddels ben je weer veilig thuis: je zal wel fantastische foto"s hebben van deze geweldige vakantie! Snel weer even bellen en afspreken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Santa Cruz

Ecuador en Galapagos eilanden

Rondreis Ecuador

Recente Reisverslagen:

05 December 2009

Laatste avond op Santa Cruz

21 Oktober 2009

Laatste dag

21 Oktober 2009

Santa Cruz

21 Oktober 2009

Isabela

19 Oktober 2009

Galapagos eilanden
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 46639

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: