Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Quito

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

02 Oktober 2009 | Ecuador, Quito

Eindelijk aangekomen in Quito! Na Madrid had ik namelijk nog een overstap in Guayaquil. Hier was veel onduidelijkheid over. Maar we zijn uiteindelijk met vertraging in hetzelfde toestel gestapt (deze ging nu namelijk naar Miami en wij maar zoeken naar Quito :-)). Ons toestel bleek een technisch mankement te hebben aan het voorwiel. Om ca. 09.00 was ik dan in Quito (i.p.v 07.20).
Sta ik bij de bagageband te wachten hoor ik ineens gemiauw. Dacht dat kan niet, dus wel. Komt er een mand voorbij op de band met 2 katten erin. Staan ze dus gewoon tussen alle koffers.

Ik werd van het vliegveld opgehaald door een chauffeur van Ecole-travel en hij bracht me naar het hotel.
Heel leuk en knus hotelletje. Beetje opgefrist en kennis gemaakt met een collega´s van Imke. Daarna ben ik lekker wat gaan eten en gelijk begonnen met de stadwandeling. Wat een mooie stad is dit. Vooral Old Town is heel gezellig en knus. Veel gezien en gelopen, geen last gehad van de hoogte. Om ca. 16.00 was ik terug in het hotel, doodmoe. Lekker eerst een uurtje gelegen en gedouched. Toen ik eronder vandaan kwam begon het flink te regenen en te onweren. Nu is het gelukkig weer droog en ga ik wat leuks zoeken om te eten. Vanavond vroeg erin, want morgen wil ik de bus pakken naar Otavalo (als het me lukt).

Tot morgen!


  • 03 Oktober 2009 - 07:59

    Mariël:

    Gelukkig ben je goed aangekomen.Ik ga straks eerst eens een atlas pakken om te zien waar alles ligt.Kunnen we je beter volgen.De 1e herfststorm is er, dus je mist niets.Xxx Karel en Mariël

  • 03 Oktober 2009 - 08:13

    Ingrid:

    Hoi Danny,

    Fijn dat je goed bent aangekomen (al is het met vertraging...). Veel plezier en laat snel weer iets van je horen.
    Ingrid

  • 03 Oktober 2009 - 10:44

    Mario:

    Hey Danny,
    Goed te horen dat je bent aangekomen. Ik wacht met spanning af op je volgende verslag. Groetjes

  • 03 Oktober 2009 - 11:45

    Jolande:

    Iets leuk zoeken om te eten!
    je moet toch niet zelf je wild gaan schieten he!
    (grapje)
    Ecuador! hmm, ja wel iets voor jou, heel wat anders dan het andere idee, weet je nog, met de husky's .
    Ach je bent nog jong dus............tijd zat!
    Heel veel plezier!

  • 03 Oktober 2009 - 12:51

    Rob :

    Hallo Danny,
    Wel met vertraging maar toch goed aangekomen.
    Lekker uitrusten en genieten van alles wat nog komen gaat, groetjes.

  • 03 Oktober 2009 - 12:54

    Renske:

    Fijn dat je er goed bent aagekomen,nu genieten, en wij met ze allen mee genieten, leuk hoor.
    liefs renske

  • 03 Oktober 2009 - 13:21

    Peter & Brigitte:

    Hé Wijffie,
    Fijn om te horen dat je weer goed bent aangekomen. De eerste avonturen heb je al weer achter de rug! Technisch mankement aan het voorwiel? Aarrghhh ... Nou, we kijken al weer uit naar je volgende bericht. Heel veel reisplezier daar... Dikke smakkerd!

  • 04 Oktober 2009 - 07:27

    Tanja Scherpenzeel:

    Hallo danny.
    Hoelang heeft nu eigenlijk je hele vlieg reis geduurd? Niet te geloven he die katten zomaar tussen de koffers in.Wat heb je uit eindelijk gegeten ben wel heel nieuwsgierig wat daar zo een beetje op het menu staat. Tanja

  • 04 Oktober 2009 - 11:00

    Meta:

    Hoi, was verbaasd dat je al weg was. Dacht dat je pas half oktober zou vertrekken en had je nog vantevoren willen bellen.Lijkt met verschrikkelijk om pech te hebben met het vliegtuig en dan met hetzelfde toestel weer verder te moeten!! Maar je weet hoe ik over vliegen denk, of was het het toestel zonder pech. maar goed,je bent uiteindelijk goed aangekomen en aan je reis begonnen. In ieder geval heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende mail.

  • 04 Oktober 2009 - 12:11

    Jannie:

    Ben blij dat je het weer gered hebt, eigenlijk verwacht ik niets anders van een wereldreiziger zoals jij, maar ook jij bent maar een mens. Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg. liefs van alle Bontjes

  • 04 Oktober 2009 - 16:07

    Ron En Marja:

    Hoi Dan,
    Je zat in de bus naar Otavalo..... Is dat de start van het jungle-avontuur?
    En heb je daar nog lekkere vette grote spinnen gezien? Ben je meteen van je fobie genezen? We wachten met spanning op het jungle-verhaal. KUSKUSKUS Ron en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Ecuador en Galapagos eilanden

Rondreis Ecuador

Recente Reisverslagen:

05 December 2009

Laatste avond op Santa Cruz

21 Oktober 2009

Laatste dag

21 Oktober 2009

Santa Cruz

21 Oktober 2009

Isabela

19 Oktober 2009

Galapagos eilanden
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 46484

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: