Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Banos

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

12 Oktober 2009 | Ecuador, Baños

Laatste dag in Banos. Lekker geslapen. Voel me beter.
Vanochtend weer lekker naar de spa geweest. Heb me nu letterlijk en figuurlijk klaar gestoomd voor de tweede helft van reis.

Gisteravond de cavia wezen zoeken, maar ze waren al opgeruimd en weg. Dus dacht ik dan maar vanmiddag als lunch...ook niet. Vandaag zijn ze er niet. Hier is een maandag net een maandag als in Nederland. Veel winkels en restaurants zijn dicht.
Dus nu weet ik nog niet hoe een cavia smaakt. Misschien de komende dagen. Anders ga ik een recept vragen en maak ik het thuis wel :-).

Morgenochtend neem ik de bus naar Riobamba en daar vandaan de bus naar Quamote. Dit is het dorpje waar nog authentieke indianen wonen. Ik verblijf hier in een gastenhuis waarvan de opbrengsten gaan naar projecten in Quamote. Het project zet zich in voor het verbeteren van de levensstandaard van de indianen uit Quamote en omgeving. Zo is er een naai-atelier, computerruimte, kinderopvang en huiswerkbegeleiding.

Groetjes, tot later.



  • 12 Oktober 2009 - 20:09

    Marcella:

    ????
    Ik kreeg dus van de week een melding dat je alweer bijna naar huis ging en of ik je een welkom thuis mail wilde sturen. Vond het al zo'n korte vakantie naar zo'n ver land. Lees nu net dat je op de helft van de vakantie bent. Wat heerlijk. Beschouw mijn vorige mailtje maar als niet verzonden en lees die maar weer als je bijna naar huis gaat :-) Geniet, geniet, geniet!
    Groetjes, Cel en co

  • 12 Oktober 2009 - 21:05

    Ingrid En Imke:

    Hoi Danny,
    Je schrijft sneller dan wij kunnen lezen! Imke heeft ook geen idee wat Maria in het glazen kistje deed. Misschien een soort sneeuwwitje???

  • 12 Oktober 2009 - 21:16

    Carla En Hans:

    Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Stomen werkt beter dan een hete grog. Thuis mag je natuurlijk nooit meer op die cavia passen he? Die zien ze dan nooit meer terug. Groetjes en tot horens weer.

  • 13 Oktober 2009 - 07:47

    Jolande:

    Nu van mij kan je een over heerlijk receot krijgen van een kip iets gewoons, maar cavia! Nee!
    Pas maar goed op jezelf!

  • 13 Oktober 2009 - 12:50

    Renske:

    danny nu weet ik nog niet hoe een cavia smaakt.ik wens je veel plezier bij de indianen wees voor zichtig. renske

  • 13 Oktober 2009 - 15:01

    Mariël:

    Je gaat in ieder geval super ontspannen en relaxed(spa!!) naar de indianen.Ik hoop voor jou dat het met de bussen goed gaat en dat ze je op het goede plek afzetten.Ben benieuwd wat je daar te eten krijgt.Alvast smakelijk. Groetjes, Karel en Mariël

  • 13 Oktober 2009 - 16:54

    Nicole:

    Hoi Danny,

    Jeetje wat een verhaal weer, die spinnen lijken me echt vreselijk!!! Verder klinkt het weer erg goed en avontuurlijk. Qua regen tref je het weer niet: hoop dat die spa je goed heeft gedaan en je gezond de rest van je reis kan volgen. ben benieuwd waar je nu weer terecht komt, hopelijk bij de goeie Indianen.........
    Liefs Nicole

  • 13 Oktober 2009 - 16:54

    Tanja:

    Hai Danny!

    Hier alles in orde. Katten wachten me iedere dag op. Ze eten als leeuwen en zijn nog gezond. Vriezer dus nog niet in gebruik :-)
    Geniet nog even van je laatste week!

    Groet,

    Tanja

  • 14 Oktober 2009 - 10:58

    Janet:

    Hoi Danny,

    Ik ben blij dat je weer wat opgeknapt bent van een modderbad en een dagje ontspannen. Mijn motto is dat ze zoiets in het ziekenfondspakket moeten stoppen. Voorkomt erg veel pillen slikken.
    Goede trip naar de indianen. Voor jouw hoop ik niet dat ze daar spinnen eten(weet je nog in Vietnam?)
    Laat al die cavia's nu maar met rust.
    Veel reisplezier.
    Janet.

  • 15 Oktober 2009 - 16:29

    Marleen:

    Hoi Danny,

    leuk om je reisverslagen te lezen! Het klinkt allemaal bijzonder!
    Groetjes Marleen en succes met het vinden van een cavia :-)

  • 15 Oktober 2009 - 16:58

    Nausicaä:

    Ha Danny
    wat leuk om alle reisverslagen te lezen ! dat is weer eens iets anders dan twee weekjes zuid frankrijk ! Het klinkt allemaal erg avontuurlijk lijkt me heerlijk om weer eens een paar dagen door de jungle te banjeren. Jammer van je slaapgebrek door alle grote spinnen. Hier is alles prima de vakantie was heerlijk relaxed en de reis in de auto met Elize en Amelie viel reuze mee, ze hebben zich prima vermaakt 13 uur lang veel boekjes en zingen ( gelukkig hebben ze nog niet in de gaten dat ik erg vals zing)!
    Ik heb dienst dus moet mn pieper opnemen.Hoop dat je de rest van de reis geen spatje regen meer tegenkomt, en geen spinnen...
    Veel plezier, groeten Nausicaä


  • 16 Oktober 2009 - 20:05

    Peter & Brigitte:

    Hoe bedoel je thuis proberen?! Nu krijg je nooit meer een cavia te logeren ha ha ... Verder wachten we weer met spanning al je (gekke) bijzondere verhalen af. Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

Ecuador en Galapagos eilanden

Rondreis Ecuador

Recente Reisverslagen:

05 December 2009

Laatste avond op Santa Cruz

21 Oktober 2009

Laatste dag

21 Oktober 2009

Santa Cruz

21 Oktober 2009

Isabela

19 Oktober 2009

Galapagos eilanden
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 46480

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: