Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Santa Cruz

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

21 Oktober 2009 | Ecuador, Santa Cruz

Om 06.00 de speedboot genomen naar Santa Cruz. Het was weer een rit met veel stuiteren. Het ging op een gegeven moment bijna fout. We waren bijna 2 passagiers kwijt, de boot lag bijna op zijn zij. We klapten naar beneden en toen werd de boot gelijk opzij gedrukt.

Tegen 08.00 was ik dan toch aangekomen. Er zou een gids zijn, maar er was niemand. Half uur gewacht toen nog niemand. Dan maar Ecole travel bellen. Toen ik terug belde hadden ze iemand die onderweg was. Wat was er nou, de gids die officieel zou komen halen was ziek. Maar er was verder geen actie op ondernomen, dus nu hadden ze Eddy gevonden (het was eigenlijk zijn vrije dag vandaag).
Naar het hotel, tas op bed gelegd en gelijk op pad. Eerst langs zijn huis, want hij moest zich nog verkleden en zijn moutainbike thuis brengen. We zijn daarna naar de Hooglanden gegaan waar we schildpadden in hun eigen omgeving hebben bekeken. Vervolgens zijn we naar een lava tunnel geweest. Deze is veel groter dan die andere op Isabela. De tunnel hier is 10 meter hoog en ca. 3 meter breed. Nu heb ik even rust en straks gaan we naar het national park en lunchen.

Tot vanavond.

• 21 Oktober 2009 - 19:19

Imke:

Dat hebben ze dan maar mooi opgelost daar! En fijn dat Eddy is gekomen. Mocht je nog tijd hebben morgen om even langs kantoor te komen: gezellig. Zo niet, dan wens ik je een hele goede terugvlucht!

• 22 Oktober 2009 - 09:34

Peter & Brigitte:

Zo'n tocht met een speedboat maakt het helemaal af ha ha. gelukkig ben je weer heelhuids aangekomen!!! Geniet van al het moois ...

• 23 Oktober 2009 - 12:39

Jolande:

Jee wat spannend, jij was niet 1 van de reizgers die overboord ging?!

Heb je dan gewoon een prive gids?

groetjes

• 23 Oktober 2009 - 12:42

Jolande:

Hoi Danny,
    Zo en dan is het nu al weer je vetrekdag!
    Je verre vakantie zit er weer op!
    Lekker nageneietn met je reisverslagen en je vakantie wasje!
    Laat je weer zo'n mooi boek maken.
    Geniet van je weekend!!
    je volgende reis is de husy reis?????????
    groetjes xxxxxxx jolande