Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Cuenca

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

17 Oktober 2009 | Ecuador, Cuenca

Laatste ochtend in Cuenca, zo meteen vertrek ik met de bus naar Guayaquil.
Gisteren heb ik een walking tour gedaan door Cuenca. Dat was erg mooi. Ook Cuenca is een grote stad, maar door de koloniale bouwstijl heel knus en gezellig. Veel van de stad gezien. Leuke marktjes hier.
Was in de basiliek geweest waar op dat moment een begrafenis bezig was. Nog nooit meegemaakt in de kerk.
Alleen waren de meeste winkeltjes en restaurantjes gesloten ´s middags. Ik denk dat ze hier siesta hebben ofzo.

´s Avonds na het eten (ben naar een pizzaria geweest die werd aangeraden door Imke en de lonely planet. Was inderdaad erg lekker) ben ik terug gegaan naar de bar van het hotel. En ja hoor Jimmy was er ook weer. Later kwamen ook de 2 meiden aan die ik in Quamote heb leren kennen. We hebben met heel veel mensen gesproken, afkomstig van Amerika, Hawai, Zuid-Afrika, Argentinie etc. De meeste wonen hier of zijn bezig met woonruimte te zoeken. Dat is wel heel opvallend. Had het gevoel dat wij de enige reizigers waren. Was een hele gezellig avond.

Vanavond is mijn laatste avond op het vaste land, morgenochtend vlieg ik al naar de Galapagos eilanden! Dus ben niet zo heel lang in Guayaquil. Gisteravond iemand gesproken die daar woont en zei ook gewoon niet ´s nacht op straat en niet in de achterbuurten komen. Hetzelfde als in Phnom Phen (Cambodja).

Ik weet niet hoe het zit met internet op de Galapagos eilanden. Tot dan en anders tot over 6 dagen, als ik weer thuis ben :-(

Veel liefs

  • 17 Oktober 2009 - 15:47

    Renske:

    hallo danny
    wat maak je veel mee zeg erg leuk, je hebt gelukkig nog 6dagen,ik hoop dat je nog veel leuke mensen mag ontmoeten.liefs renske

  • 17 Oktober 2009 - 15:56

    Rob:

    Hoi Danny wat heb jij een mooie reis en wat een belevenissen. Doe voorzichtig zodat je weer veilig in Almere aankomt.(beetje eigen belang) Geniet ze de komende 6 dagen.

  • 17 Oktober 2009 - 17:10

    Mariël:

    Hoi Danny
    Als je terugkomt van je vakantie ben je vlgs. mij doodmoe van alle indrukken.Dan komen je reisverslagen wel van pas.Kun je thuis alles nog eens doorlezen.Het valt me reuze mee dat je nog zo vaak kunt mailen.Ik hoop dat dat op de Galapagos eilanden ook kan,weten we zeker dat je daar goed ge-arriveerd bent.Groetjes, Karel en Mariël

  • 20 Oktober 2009 - 11:56

    Peter & Brigitte:

    Hé Danny,

    Fijn om weer van je te horen. Het is echt geweldig om steeds te horen wat je allemaal weer meemaakt. Nu op naar de Galagapos Eilanden! We zijn ontzettend benieuwd. Goede vlucht en hopelijk horen we nog van je ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Cuenca

Ecuador en Galapagos eilanden

Rondreis Ecuador

Recente Reisverslagen:

05 December 2009

Laatste avond op Santa Cruz

21 Oktober 2009

Laatste dag

21 Oktober 2009

Santa Cruz

21 Oktober 2009

Isabela

19 Oktober 2009

Galapagos eilanden
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 46622

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: