Inpakken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

25 Februari 2011 | Nederland, Almere Stad

Ik heb nog nooit zoveel lol gehad met inpakken. Het was een echte uitdaging. Ik begon met de skibroek.....tas vol :-). Pfffff..wat nu?
Gelukkig bestaat er youtube. Hierop is een filmpje te zien hoe je veel spullen in een kleine tas kunt pakken.....Het is me gelukt!!!(Ik trek gewoon alles aan :-)). Tas is bomvol,alles zit erin en hij weegt helemaal niets. Dat is echt heel lekker.
Nu heb ik nog 1 1/2 dag te gaan. Lekker uitrusten en vooral uitzieken. Het is niet te geloven..ik ben stront verkouden. Heb ik weer. Als ik daar straks helemaal ingepakt rond loop als een michelin poppetje met een bivakmuts op kan ik niet even mijn neus snuiten . Zeker niet als je ook nog een slee moet besturen.

  • 25 Februari 2011 - 12:16

    Ingrid:

    Misschien is je neus wel acuut beter als ie al die frisse lucht ruikt. En anders huur je toch een husky in... Heel veel plezier en laat ff horen hoe het is!

  • 25 Februari 2011 - 12:24

    Meta:

    Hoi Danny,
    eindelijk is het dan zo ver. begrijp dat je zondag? vertrekt. Ik wens je heel veel plezier, beterschap, maar ik geef Ingrid gelijk, misschien ben je wel gelijk beter met al die frisse lucht.

  • 25 Februari 2011 - 14:55

    Jolande Melchers:

    HOI DANNY, NU EEN HELE FIJNE VAKANTIE, DAAR IN HET HOGE KOUDE NOORDEN.
    EN ACH VERKOUDEN BEN JE TOCH AL, MAAR JE WEET DAT KOMT NIET DOOR HET WEER.
    LET GOED OP JEZELF, EEN KOUWTJE VERWAARLOZEN IS OOK NIET GOED.

    HEEL VEEL GROETJES.
    XXXJOLANDE

  • 25 Februari 2011 - 15:08

    Nicole:

    Tja, waarom ga je dan ook naar zo'n vreselijk koud land????????? Hoewel als ik de foto's zie wil ik ook weleens heel dik ingepakt in een slee zitten met die lieve Husky's ervoor! Ik hoop dat je heel mooi zonnig weer hebt dan is je verkoudheid zo weer over!
    Heel veel plezier en tot het volgende verslag XXX

  • 25 Februari 2011 - 17:10

    Peter & Brigitte:

    He wijffie,
    Heb jij weer: al verkouden voor dat je weggaat!!! Voordeel is dat die snotpegels bevriezen waar je bij bent, dus dat komt vast wel goed. Ik hoop alleen dat je je niet al te beroerd voelt ...
    In ieder geval wensen we je natuurlijk weer een fantastisch avontuur. We kijken uit naar je berichtgeving. Uiteraard bellen we morgen nog even om dag te zeggen ...
    xxx
    Peter & Brigitte

  • 25 Februari 2011 - 17:47

    Marcella:

    Hee Dan!
    Leuk weer eens van je te horen!
    Ik zie dat je weer een leuke trip gaat maken. Gaaf zeg!
    Heel veel plezier en vat geen kou girl! :-)

    Groetjes
    Cel

  • 25 Februari 2011 - 18:57

    Ellen:

    Hoi Danny heel veel plezier in de kou . Ik ben blij dat het hier nu weer wat warmer wordt , maar het lijkt mij een fantastische reis en zo te zien heb je toch weer alles in je rugzak gekregen . Groet Ellen

  • 26 Februari 2011 - 14:46

    Mariël:

    Hoi Danny
    En, ben je uitgerust voor je reis? Als je daar het Noorderlicht ziet, voel je je gelijk weer beter, vlgs. mij. Dat lijkt me zo iets geweldigs om te zien.Zal voor je duimen dat je het ziet.Geniet van je reis.
    groetjes,Mariël

  • 27 Februari 2011 - 10:07

    @lexxxjes:

    Toch alles in je tas gekregen! Net sprak ik je nog ffies terwijl je al op Schiphol zat, dus nu gaat het echt beginnen. Heerlijk genieten en die verkoudheid, nou ja die waait wel weg daar in het koude noorden. En uh...niet stiekem een husky inpakken als je naar huis gaat hé?! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Lapland

Een avontuurlijke reis op een slee.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2011

Laatste dag

04 Maart 2011

Saariselka

03 Maart 2011

Hotel Kakslauttanen, igloo village

02 Maart 2011

Husky safari dag 3

01 Maart 2011

Husky safari dag 2
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 46635

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: