Dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

26 Februari 2011 | Nederland, Almere Stad

Ben er helemaal klaar voor. Morgen gaat het eindelijk beginnen. Alles (op een paar kleine dingetjes na) is ingepakt. Voel me ook weer wat beter. Het grieperige gevoel is weg. Pfffff, scheelt weer. Heb heel veel gestoomd. Kan ik vast wennen aan de sauna's :-). Kijk er al naar uit om lekker in zo'n sauna te zitten zweten.
Morgenochtend om 09.00 komt Carla me ophalen om me naar schiphol te brengen. Dan vlieg ik om 11.40 en ben ik, na een overstap in Helsinki, om 18.50 in Ivalo. Hier wordt ik opgehaald en gelijk door naar de huskyfarm gebracht.
Op de farm heb ik een diner en een overnachting, waarna we de volgende ochtend op pad gaan.
Hoe dit avontuur verder gaat verlopen lezen jullie over een paar dagen, als ik terug ben uit de wildernis.

Tot dan. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Groetjes

• 26 Februari 2011 - 18:18

Peter & Brigitte:

Hé Danny,
    Ik zit net achter mijn computer en krijg vers van de pers je bericht binnen... Ook al hebben we elkaar vanmiddag nog telefonisch gesproken, ik wens je nogmaals heel veel plezier!!! Ga genieten, je hebt het verdiend ...
    xxx

• 26 Februari 2011 - 18:26

Jolande Melchers:

hoi danny,
    spannend hoor!
    gelukkig voel je je in ieder geval een stuk beter.
    want pas goed je zelf, je weet zo'n verkoudheid kan zo naar binnen
    slaan, en dan wordt het gevolg een ander verhaal.
    knap hoor alles in zo'n rugzak krijgen.
    kleine dingetjes nog inpakken! niet vergeten, niet alles is zo even te kopen tijdens een huskt rit(je).
    veel plezier. xxx

• 26 Februari 2011 - 19:21

Betsypamini:

Dear ,
    Wish you a very nice and memorable trip.I hope u enjoy wel schatje......................

• 27 Februari 2011 - 10:13

@lexxxjes:

We verwachten natuurlijk wel een foto van jou in je nakie, rennend uit de sauna en rollend door de sneeuw hé, dat begrijp je zeker wel! Lekker die verkoudheid wegstomen. Veel plezier. xxx

• 27 Februari 2011 - 14:35

Sonja:

hee danny, allereerst natuurlijk veel plezier en alhoewel ik graag op vakantie zou willen ruil ik niet met je hoor! brrrrr die temp alleen al...
    maar meis... kom je nu met zo'n snoezig husky-puppie thuis? dagdag kussssss

• 27 Februari 2011 - 14:36

Ron:

15.30 psv ajax o-o.
    ik heb het een ander gezien,lijkt me geweldig.
    nogmaals geniet er van,en veel plezier!
    Kom maar niet in je naakie de sauna
    uitlopen ,want dat overleef ik niet hi hi.
    nou we zijn weer aan het ballen tot later xxx

• 28 Februari 2011 - 12:07

Brenda,Carlos, Julia:

Wij zier er al naar uit op de foto's van de vakantie!! nu snel een vakantie naar ons regelen!! wij wachten op je!! Nog veel plezier daar!! heel veel kusjes uit Italy! Brenda & co.

• 01 Maart 2011 - 07:10

Age: