India - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Door: Danny

Blijf op de hoogte en volg Danny

21 Februari 2013 | India, Bangalore

Eindelijk geboekt, ik ga nu echt naar India in April!
Ben benieuwd hoe het daar is. Ik weet alleen dat het daar dan heel lekker warm is (ca. 35 graden).
Ik ga met Betsy mee naar India en rond 23 april komt Asha naar India. Hun gaan dan (helaas) voorgoed terug. Gelukkig blijft Sheril hier nog voor 1 jaar. Betsy blijft in India wonen en Asha vertrekt later dit jaar naar Toronto.

Ik ga eerst met Betsy mee naar haar ouders in Nagercoil (uiterste, zuidelijke puntje van India). Daarna gaan we naar Bangalore, waar ik de fam. Koshy ga opzoeken (hun waren vorig jaar hier in Nederland). In Bangalore ga ik ook nog een nichtje van Betsy opzoeken (zij is ernstig ziek) en dan ga ik naar Madurai. Hier woont Betsy met haar man. Rond de 23ste ga ik terug naar Bangalore om de laatste week van mijn vakantie door te brengen met Asha en haar familie.

Mijn voorbereidingen bestaat voornamelijk uit het visum regelen. Hiervoor heb ik aardig wat documenten nodig. Naast een paspoort en foto's, ook een ticket, een werkgeversverklaring (dat ik nu een baan heb en als ik terug kom ook een nog een baan heb) en een verklaring dat ik die dagen dat ik in India ben ook inderdaad verlof heb. Dit alles moet op het officiele papier van het werk staan en in het engels geschreven zijn. Ik moet daarnaast ook nog een aantal formulieren online invullen.
Volgens mij zijn ze bang dat ik daar blijf..:-)

Voor de inentingen hoef ik alleen maar buiktyfus te hebben, de rest heb ik al.

Naast alle formele voorbereidingen moeten we ook nog pakken. Ik neem ook heel wat spullen voor hun mee, zij hebben namelijk aardig wat verzameld de afgelopen 3 jaar.

Tot zover de eerste voorbereidingen....het aftellen kan gaan beginnen.

PS: degene links op de foto is Betsy en rechts is Asha

• 21 Februari 2013 - 15:44

Elsie Pearce:

Hoi Danny,

Wat gaaf dat je naar India gaat. Ook leuk voor Betsy en Asha dat zij hun land van herkomst kunnen laten zien.
    Ik spreek steeds meer mensen die naar India gaan. Een collega van mij vertrekt maandag voor 6 weken!
    Ik ga je weer volgen natuurlijk, op die manier ben ik ook een beetje op reis.
    Veel succes met de voorbereiding.

Groetjes,
    Elsie.