Inpakken - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Inpakken

Blijf op de hoogte en volg Danny

01 April 2013 | India, Bangalore

Vandaag druk aan het inpakken, wassen en strijken. Ik heb 23 kg in mijn rugzak, 8 kg handbagage en dan komt mijn handtas (in mijn geval rugzakje) er ook nog bij. Ik heb nog nooit zoveel bagage gehad en het meeste (bijna alles) is van Betsy! Ik moet daar gaan shoppen voor kleding en douche spullen. :-).

Visum is gelukkig goed gekeurd en de inentingen gehaald, dus ik ben er helemaal klaar voor!
Time to fly!!

• 01 April 2013 - 17:08

Peter & Brigitte:

Hé lieve Danny,

Het gaat al weer opschieten! Nog een paar dagen en dan begint je welverdiende reis!!! Uiteraard bel ik je van de week nog ... We kregen je bericht vandaag en dan moeten we natuurlijk effies reageren... Heerlijk die voorbereidingen. Dan pas zijn wassen en strijken een aangename bezigheid ha ha. Pas je op voor een hernia: "Ik heb 23 kg in mijn rugzak, 8 kg handbagage en dan komt mijn handtas er ook nog bij" ha ha ... Wij wensen je in ieder geval alvast een fantastische reis toe, ga lekker genieten en doe (altijd) voorzichtig onderweg. Hele dikke knuffel van ons ...

Peter & Brigitte

• 01 April 2013 - 22:18

Marleen:

Lieve Danny, ik wens je een hele goede reis toe! Heel veel liefs Marleen

• 02 April 2013 - 08:56

Nicole:

Ben benieuwd hoeveel kilo echt van jou is! Dus je gaat in India in van die mooie Sari s lopen? Vast heel vveel plezier toegewenst: eindelijk op vakantie!!!!Geniet ervan en maak maar weer hele mooie foto s.
    Veel liefs, ook van Rob

• 06 April 2013 - 21:50

Wilma:

Ha die Dan,

Goeie reis gehad? En wat is je eerste indruk van India? Veel plezier.
    Liefs Wilma