Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van Danny Buis - WaarBenJij.nu

Bangalore

Blijf op de hoogte en volg Danny

08 April 2013 | India, Bangalore

Zondag lekker rustig aan gedaan, wel vroeg op. Betsy haar man belde dat hij haar zondag kwam ophalen om 07.00 - 08.00. Ze moest alles nog pakken. Ze zou namelijk tot en met maandag blijven. Annamma had speciaal vrij genomen op maandag voor haar.
Hij kwam uiteindelijk wat later, ca. 10.00. Opgefrist en zijn we naar de kerk geweest. Was erg leuk...Arlene en ik zijn in slaap gevallen. :-).

Eenmaal thuis aangekomen hebben afscheid genomen van Betsy. Wij zijn lekker gaan lunchen. Na de lunch is de familie gaan slapen en ik ben een beetje rond gaan wandelen opzoek naar een kaart van Bangalore en een reisbureau...beide niet gevonden. Bangalore is niet echt een toeristen stad. Ben tot nu toe ook nog helemaal geen toeristen tegen gekomen.

Om 17.00 was ik weer terug en iedereen weer wakker. Ben toen gaan uitzoeken hoe en wanneer naar Mumbai te gaan. De tickets zijn deze week erg duur. Blijkt vakantie te zijn hier. Kency gebeld en zij was er deze week ook niet, ze is bij haar zus. Dus nu ga ik volgende week naar Kency.
Toen gaan zoeken wat ga ik deze week doen....Gevonden!! Iets wat ik al een tijdje wilde. Een hutje op het strand!

Karuna kwam 's avonds eten, heerlijke biriyani. Aan het eind van de avond hebben we Karuna naar huis gebracht. Zij heeft ook een swift en vroeg of ik wilde rijden. Ik zei lijkt me geen goed plan, ze rijden aan de linker kant en alles zit contra in de auto. Na aandringen heb ik het toch gedaan. Echt leuk, maar was ook wel eng. Het is allemaal goed gegaan gelukkig. :-)

Maandag ga ik in de ochtend op pad, gezellig winkelen met Annamma (ze moet het nu met mij alleen doen..:-) ). 's middags gaan we lunchen bij haar ouders en dan 's avonds neem ik de bus naar Goa. Ik vertrek om 21.50 met een sleepers bus en dan kom ik aan om ca 09.00 in Panaji. Vandaar moet ik nog ca 45 min reizen om in Morjim te komen. Hoe is dat ga doen dat zie ik daar wel. er rijden vast wel bussen of taxies.
Het resort waar ik verblijf heet het Pam Pirache Resort.

Donderdagavond ga ik weer terug met de bus en dan ben ik vrijdagochtend weer terug in Bangalore. Tot dan!

  • 08 April 2013 - 08:55

    Kitty:

    Hoi Danny, fijn dat alles goed gaat met je. Jammer dat we elkaar zijn misgelopen op Schiphol. Mijn vlucht kwam een half uur eerder aan, ik heb nog naar je uitgekeken, maar helaas nee.
    Heel veel plezier op het strand, het klinkt helemaal super! Liefs en groetjes, kitty

  • 08 April 2013 - 10:46

    Nicole:

    Hoi Danny,

    Het klinkt of je al weer helemaal gewend bent in het heerlijk warme India, ben benieuwd of je al wat kleding zoals Sari's hebt gekocht. Leuk om lekker naar het strand te gaan, ik verwacht wel een mooie foto van daar met luchtige kleding ipv de sneeuwfoto die we nu nog te zien krijgen.

    Goeie reis met de bus, hoop dat je inderdaad lekker kan slapen en geniet vanje hutje op het strand!

    Liefs Rob en Nicole

  • 08 April 2013 - 12:37

    Melchers:

    Hoi Danny,
    En beviel het hutje op het strand.
    Op het menu stond zand ?
    Geniet ervan.
    xxx jolande en luuk

  • 08 April 2013 - 20:04

    Ron En Marja:

    Hoi meis wat jammer voor die meid dat ze haar kwalificatie niet gehaald heeft!!

  • 08 April 2013 - 20:13

    Ron En Marja:

    Ja hoor weer te snel op enter. Ik ben toch een super computer gebruiker hi hi. Maar goed het ziet er fraai uit. Lees of hoor je binnenkort XX

  • 08 April 2013 - 22:21

    Peter & Brigitte:

    Hi Daantje,

    Nog een berichtje van ons. Gisteren lukte het niet om te reageren, want de site lag er uit dus doen we nu twee dagen in één keer. Ga je nu alleen naar het strand of reis je met iemand samen? Nou, doe in ieder geval voorzichtig en let goed op jezelf. Laat maar even weten wanneer je bent aangekomen bij het Pam Pirache Resort. En maak vooral veel mooie foto's ... Dikke kus!

  • 09 April 2013 - 09:17

    Mario:

    Gaaf hoor een hutje op het strand. Een stuk beter dan een hutje op de hei in Nederland. Dat Bangalore niet toeristisch is verbaasd mij een beetje want het is toch wel een bekende stad. Doe voorzichtig daar.
    Groetjes,
    Mario

  • 09 April 2013 - 11:21

    Alex:

    Hey Dan,
    Oooh wat heerlijk een hutje op het strand, daar kun je lekker ontspannen en je e-reader leeg lezen. En dan ook nog al dat lekkere Indiaase eten....mjammie! Ik hoop dat je ondertussen wel een kaart hebt kunnen vinden en dat je er lekker op uit kunt. Veel plezier nog! X

  • 11 April 2013 - 20:21

    Marian:

    Hoi Danny

    Mooi dat je geniet en natuurlijk weer avontuurlijk op onderzoek uit.Kijk je wel uit daar want je hebt beloofd om terug te komen en graag heel als het aan mij ligt.Doe Kency de groeten van me.Wat ik wel leuk vind dat Betsy niet tegen de warmte kon zover hoefde ze toch niet in te burgen hier :-) .Ga lekker genieten en ga maar lekker los in je hutje.Altijd leuk om te horen hier hebben we MOTREGEN wel 9 gr maar het voeld erg koud met een beetje massel wordt het dit weekend beter.Liefs Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

India

Vrienden bezoeken

Recente Reisverslagen:

29 April 2013

Ramnagara

27 April 2013

Bannerghatta National Park

22 April 2013

Nagercoil

13 April 2013

Busreis naar Nagercoil

12 April 2013

Mapusa
Danny

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 46597

Voorgaande reizen:

01 Mei 2019 - 07 Mei 2019

Verrassend Polen

18 Augustus 2016 - 06 September 2016

Costa Rica

05 April 2013 - 30 April 2013

India

27 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Lapland

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Ecuador en Galapagos eilanden

09 Februari 2008 - 09 Maart 2008

Laos, Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: